Semester

Efter en stressig vår med uppsatsskrivning då sista kursen på högskolan avslutades och en sommar full av sommarjobb på IKEA så ska jag äntligen iväg på en liten semester.
Vi ska till sardinien och jag hoppas på att hitta god mat, lokala produkter och spännande handarbeten.
Jag ska även passa på att ta en massa bilder och öva. Nu har jag precis börjat på en distanskurs i fotografi som visuell kommunikation. En kurs som av en slump hålls delvis av Mattias Karlsson som jag först hittade på Moderskeppet.se En supersida för alla som är nyfikna på att lära sig mer om Photoshop. Det var en mycket possitiv överraskning.
Men som sagt, först semester.

Vi ses om en vecka. så länge en Lunnefågel.

Kommentarer
Postat av: John

Fin.

2011-10-02 @ 13:19:31
Postat av: Agneta Rönnerblad

Vilken sötnos! Tänk att ha en sådan spattserandes hemma!

2011-10-26 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0