Ge rum åt kreativiteten

En plats där pappren kan ligga framme, där pennorna kan slitas och symaskinen tagga på, det är befriande. Ett skrivbord som dingnar av goda ideer som väntar på att tas tag i och små pysselhögar och projekt. Lådor med band, pärlor, olikfärgar papper och magneter. Anteckningsböcker med tankar och skisser och sudd från suddgummit rakt ner på golvet. Färgstänk och organiserat kaos. Så vill jag ha det på mitt skrivbord när jag vill leka. Inget av nedanstående arbetsrum hade passat mig, jag är allt för stökig MEN de är väldigt fina och väldigt personliga. Precis som det ska vara.
Bilder från den oändliga inspirationskällan Elle decor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0