Lapptäcken möter satellit

Jag fick en symaskin av min farmor i examenspresent. En fantastiskt fin present och en symaskin har jag velat ha sedan jag flyttade hemifrån för 8 år sedan. Nu kan jag sy gardiner! Jag har sytt en kudde av en gammal gardinlängd som blev 120 lång och ska ligga som ryggstöd i sängen.
Sen är jag sugen på att göra ett lapptäcke men har man lite tålamod som jag så är dessa ett bra alternativ till de klassiska som kräver mycket mätande, nålande och noggrannhet. Se hur de konstruerats som satelitbild över en stad eller en by med gator, hus och odlingslotter kanske. Underbart kreativt från Ian Hundley studio. Kolla in det!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka fantastiska lapptäcken. Hade även gjort sig vackra på vägg. Inspirerande blogg! :)

2011-08-17 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0