Way out west 2011

Sveriges snyggaste festival
I två intensiva dagar har jag nyss avnjutit Prince, Robyn, Tiesto, Fleet Foxes, Janelle Monae och Kanye West live på Way out west i Göteborg.
Detta är min underbara vän Agnes på väg in första dagen!
Det var ren glädje när Prince spelade och vi bara stod och njöt av en konstert som alldrig tog slut. Tre extranummer och grymma musiker.
Tiesto gav mig dans och hopp. Kunde inte sluta dansa förutom för att hämta andan.
Sen måste jag ge en komplimang till den som designat årets way out west merch. Otroligt vackra färger i ett regnbågsliknande papegojmönster. Det var som att slottsskogen transformerats till en musikdjungel med exotiska fåglar från alla landets hörn och de finaste specimen av flyttfåglar i form av artister. Vädert var underbart, människorna fina, musiken ljuv och rundgången minimal.
Vi ses nästa år, samma plats och nya flyttfåglar som möts i kvitter, dans och hysteriskt dyr öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0