Sov gott

Jag vill bygga en sänggavel. Den ska vara stoppad med dakronvadd och skummgummi. Den ska vara 1400x1400mm stor och kläs med en mörkblågrå möbelmocca från stoff och stil. Sedan vill jag ha tre linjer med knappar som jag ska spänna tyget med, som ryggen på en härlig chesterfieldsoffa. Men vi har ju ingen bil och inte heller tid så det är en dröm som får vänta. Så länge tittar jag på dessa bilder från Elle Decor, underbart, klassiskt och romantiskt precis så som jag tycker ett sovrum bör vara.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle också vilja bygga min egen sänggavel. Om jag fixar bil, kör du då? Jättefina bilder, aldrig sett sådana tjusiga sänggavlar förut! Ser fram emot nästa inlägg redan :)

2011-08-23 @ 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0