DIY - halsband

För tillfället är jag lite mer kreativ än vanligt och fastnar för do it yourself-projekt hela tiden. Det senaste är halsband. Jag har sparat ett trasigt armband sedan jag var kanske 13. Det är min mammas gamla som av någon anledning har hamnat hos mig. Nu har jag äntligen fått användning för det (hoppas hon inte vill ha tillbaka det..)
Flätat silkesbad + armband = klart
Kulor från ett trasigt arband + silkesband = klart
Silverkedja från pandurohobby + flörtkulor från sent 80-tal = klart
Nu - gör det själv! Har ni några andra bra ideér, dela med dig!?

Kommentarer
Postat av: Agneta Rönnerblad

Slit dem med hälsan. De blev snyggare i din tappniing. mammsen

2011-11-20 @ 12:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0