Aqua och petrolium

Vissa perioder så dras jag till olika färger. Detta vet jag händer de flesta av oss människor. Jag kan bli helt besatt av en färg och helt plötsligt så består alla nya inköp av den färgen. Denna gången har jag fastnat för en färgskala. De små runda ringarna är det som jag inte kan släppa. Tack vare: Normann Copenhagen skålar Kremit och pallen Sumo. Även Rosti Mepals Magretheskålar nya färger i Aqua och petrolium och deras nya duoskål som är vit på insidan och färgad på utsidan. Snygga! Den fina fågeln är Kaj Bojesens, ni vet han som gjorde träapan som också är underbar och påminner om en serieteckning. Kolla även in Zeros lampa RGB här
Vilken färg är din färg just nu? Byter ni också efter humör och årstid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0